středa 11. listopadu 2020

Úprava článků převedených z minulého blogu – chybějící komentáře

Je mně dost líto, že nebylo možné převést sem z původního blogu komentáře k článkům. Velmi často to byly hodně zajímavé diskuze, u některých článků bylo i víc jak dvě stovky komentářů.

Nejvíc jsem si cenila komentáře od překladatele japonské poezie Antonína V. Límana, který mně navíc jako poděkování za uveřejnění jím přeložených japonských básní, vložil báseň japonské básnířky, kterou přeložil, a která nebyla nikde zveřejněná. Bohužel jsem přišla i o tento jeho komentář.

Díky článkům jsem se pak i osobně poznala s množstvím zajímavých lidí, s mnoha z nich jsem doposud v kontaktu, v neposlední řadě se vzdálenými příbuznými, žijícími i v cizině. Také díky blogu –
z Ústavu pro soudobé dějiny AV ČR, v.v.i. - jsem se dověděla - bylo mně oznámeno - že můj vzdálený příbuzný z otcovy strany, Oldřich Pecl, byl popravený v procesu s Miladou Horákovou…

*

Konečně jsem také dokončila vkládání oddělení perexu u článků převedených z původního blogu.

Zlobí mě, že nemohu nijak ovlivnit úpravu – formát článků, nejde mně to tady na tomto blogu, neumím to.

*

Nemohu uvěřit, kolik výstav jsem za těch pár let navštívila – jak v Praze, tak v Brně, v Třebíči a okolí.

Jak často jsem chodila na různé procházky, nejenom v okolí Třebíče.

Tak moc se mně po tom všem stýská…

Člověk ale musí pokorně přijmout to, co je mu nabízeno a těšit se z maličkostí.

Jsem ráda, že mně sem můj vzácný, mladý kamarád Vašek blog převedl a že mohu všechny ty výstavy a výlety znovu procházet – alespoň takto virtuálně.

Škoda, že jsem se dostala k fotoaparátu tak pozdě, mohla jsem mít mnohem víc fotografií z výstav i přírody.

Všem případným návštěvníkům mého blogu přeji hodně zdraví a pohody v této tak obtížné době.

2 komentáře:

  1. Zdravím Hančí :-)
    Doufám, že se máš, v mezích daných možností, dobře a můžeš se těšit z těch "maličkostí, které jsou Ti nabízeny", abych trochu parafrázoval Tvá vlastní slova...
    Nechci zavánět samochválou, ale já jsem to tady několikrát psal - že těch zájmů, aktivit a navštívených míst máš obdivuhodně tolik. "Musela" jsi provést nejprve blogovou inventuru, abys nahlédla trochu s odstupem, co všechno máš na skladě, tak snad už chápeš, že jsem nikdy moc nepřeháněl :-)
    Řekl bych, že máš velký náskok, nebo výhodu před ostatními, kteří si podobné zážitky nevedou v takové názorné formě, anebo, v horším případě, nemají co zrekapitulovat.
    Přeji pěkné a barevné podzimní dny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jirko - moc Ti děkuji za stálou přízeň - už po tolik let! - Bohužel, nemám se moc dobře, jak postupuje stáří, horší se i všechny mé zdravotní problémy. Nejhorší je dušnost a bolesti - to se snáší často velmi špatně. Snažím se - však mě znáš už dost dobře. Ale někdy to opravdu nejde tak, jak bych si přála. Počítač už otvírám jen někdy, na facebook jsem přestala chodit - občas se tam podívám jen na mobilu. Sem snad něco ještě napíši o knížkách, které čtu a o filmech, na které se dívám - naštěstí mám v počítači množství kvalitních filmů. Ale budu sem psát asi taky jen občas. - Proto to zpoždění mé odpovědi - ale Ty mi rozumíš, o tom jsem přesvědčená. - Přeji Ti co nejpříjemnější dny - i když mnoho příjemností tato doba neskýtá. Dávej na sebe pozor. Moc zdravím.

      Vymazat

Co mě zajímá